תמונת מופע: הקרנה מיוחדת - מועדון טרום בכורה

הקרנה מיוחדת - "הנזיר והרובה"

אודיטוריום טיקטין - אולם
יום חמישי, 16 מאי 2024 בשעה 19:00
משך: 3 שעות
מחיר 47.5 עד 65 ₪

פרטי האירוע

טרום בכורה | הקרנה מיוחדת
הנזיר והרובה | The Monk and the Gun

יום חמישי, 16.5, 19:00

'הדמוקרטיה המסתגרת' הרצאה מקדימה של ניר אלון ולאחריה הקרנת הסרט

בהוטן, ממלכה קטנה ומסתורית בהרי ההימלאיה,  שמרה במשך מאות שנים על הסתגרות וניתוק כמעט מוחלט משכנותיה, מחשש לחדירת השפעות זרות. כאשר שאפה בהוטן להפוך לדמוקרטיה, רבים מתושביה ראו במהלך סכנה לתרבותם הייחודית.

ניר אלון: בוגר החוג למזרח אסיה באונירסיטת חיפה, מרצה ומדריך טיולים ליפן

upld66220279be903823441480.png

בימוי:  פאוו צ׳וינינג דורג׳י

בהוטאן | 2023 | 107 דקות | דזונגקה ואנגלית | תרגום לעברית ואנגלית

השנה היא 2006 ובהוטן, שרק לא מזמן התחברה לטלוויזיה ולאינטרנט, עומדת לקראת אחד השינויים הגדולים ביותר שידעה – מעבר ממשטר מלוכה לדמוקרטיה, צעד שמוביל המלך האהוב והנערץ שרואה בכך מעין מתנה לעם לקראת פרישה. אבל את המתנה הזו, רוב העם בכלל לא בטוח שהוא רוצה לקבל... המסע, שיהפוך את בהוטאן לדמוקרטיה הצעירה בעולם, הוא מסעם של האיכרים שחלקם אפילו לא יודעים מה תאריך לידתם, של אנשי העיר המתאספים לצפות בג'יימס בונד במרכול השכונתי ושותים משקה שחור ומסקרן שנקרא קוקה קולה, של אספן אמריקאי שמחפש "אוצר" נדיר, ושל נזיר שנשלח למשימה משונה...

סרטו החדש של מי שאחראי ללהיט המפתיע "לונאנה: יש יאק בכיתה", ומגיש כאן יצירה מרגשת, יפהפייה ונוגעת ללב שמחזירה אותנו לנופים הירוקים והמרהיבים של בהוטן שבהרי ההימלאיה. הסרט, שהוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו ונבחר לייצג את בהוטן בטקס האוסקר, הוא דרמה משעשעת על בני אדם ועל אנושיות, על מסורת מול קידמה, על טוב לב ושאיפות ועל עתיד שיכול להיות יפה יותר.

פסטיבל טורונטו 2023

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים